سوالات متداول
سوالات متداول خدمات سایت پلاگین یاب در این صفحه قابل مشاهده است.

سوالات متداول کاربران
مهم: ابتدا سوالات این صفحه را به صورت کامل و دقیق مشاهده کنید و در صورتی که سوالی دیگر در رابطه با خدمات ما داراید، حتما قبل از ثبت سفارش از راه های ارتباطی گفته شده در انتهای صفحه بپرسید.
در این صفحه سعی شده است تا به پرسش های احتمالی شما عزیزان به صورت کاملا تفکیک شده پاسخ داده شود. برای مشاهده هر کدام از دسته بندی ها روی آنها کلیک کنید و سپس سوال مورد نظر خود را پیدا کنید:
پرداخت ها به درخواست مشتری می تواند از طریق درگاه پرداخت مستقیم یا به صورت کارت به کارت صورت گیرد.
هزینه تمام خدمات تیم پلاگین یاب به صورت کامل بعد از نهایی شدن سفارش و قبل از شروع پروژه دریافت خواهد شد. برخی از موارد که ممکن است قیمت نهایی کار تغییر کند در لیست زیر آورده شده است:
- در سفارشات تولید محتوا در صورت عدم تعیین دقیق تعداد کلمات، به ازای هر پست هزینه 1500 کلمه به صورت علی الحساب دریافت می شود و قیمت نهایی بعد از تکمیل به صورت دقیق محاسبه خواهد شد.
- در صورت تغییر یا اضافه کردن ویژگی جدید در اواسط پروژه های طراحی سایت با سیستم های مدیریت محتوا، در صورت خرید ماژول یا افزونه مورد نیاز که در ابتدای پروژه مشخص نبوده است، هزینه آن به عهده مشتری می باشد و در صورت تغییر در زمان طراحی، هزینه مازاد دریافت خواهد شد.
- در صورت تغییر یا اضافه کردن ویژگی جدید در اواسط پروژه های طراحی سایت با هر نوع روش کدنویسی، در صورت قابل توجه بودن زمان مورد نیاز و حجم کد ها، هزینه مازاد آن دریافت خواهد شد.
- در پروژه های بالای 90 میلیون تومان، امکان پرداخت مرحله ای مازاد این مبلغ، با توافق طرفین وجود دارد.
از آنجایی که در تولید محتوا ممکن است مقدار درخواست شده توسط شما کمتر و یا بیشتر شود، در انتهای کار هزینه های مازاد محاسبه و کسر یا اضافه خواهد شد. این هزینه ها معمولا ناچیز هستند و اگر بیشتر باشند از سمت ما به صورت تخفیف ارائه می شوند. مثلا اگر شما سفارش تولید محتوای 2 هزار کلمه ای داده اید و ما 2100 کلمه محتوا تولید کنیم، 100 کلمه اضافه را محاسبه نمی کنیم.
برای تجمیع سفارش های ورودی و هماهنگی بیشتر، تمام سفارش ها از طریق شبکه های اجتماعی و ایمیل کاری مجموعه که در انتهای این صفحه و یا در صفحه تماس با ما آمده است ثبت می شوند.
بله. بعد از نهایی کردن سفارش اگر به هر دلیلی از سفارش خود منصرف شدید، بعد از کسر هزینه کارکرد تا آن لحظه، مابقی واریزی شما عودت داده خواهد شد. در ضمن به دلیل محدودیت نیروی انسانی که منجر به دریافت پروژه های کمتر می شود، کسر هزینه از مبلغ عودت شده به صورت حداقلی 30 درصد می باشد.
معمولا بازگشت وجه به صورت کارت به کارت صورت میگیرد ولی در مواقعی ممکن است که ما این کار را از طریق بانک و پس از سپری کردن مراحلی انجام دهیم. این مورد برای دور زدن احتمالی مواردی مانند پول شویی و… صورت میگیرد.
قیمت محتوا نویسی به صورت کلمه ای محاسبه می شود و در قبل از نهایی کردن سفارش به اطلاع شما خواهد رسید.
به دلیل تفاوت ماهیت سایت ها و همچنین تکنولوژی طراحی آنها، نمی توان عدد ثابتی را برای قیمت طراحی سایت قرار داد. در ابتدای کار، هزینه دقیق طراحی سایت به کاربر اعلام می شود.
ما معمولا قیمت ها را بر اساس سختی کار، زمان مورد نیاز پروژه، حجم کاری ما در لحظه و تعداد نیرو های مورد نیاز پروژه به صورت دست پایین اعلام میکنیم. به دلیل اعلام حداقلی قیمت از سمت ما، معمولا امکان ارائه تخفیف روی پروژ ها وجود ندارد.
ما به عنوان یک تیم چند نفره فریلنسری فعالیت می کنیم و نام پلاگین یاب به عنوان “شرکت” و یا “کسب و کار دارای جواز کسب” ثبت نشده است و به همین دلیل از ارائه “هر گونه” فاکتور معذوریم.
از آنجایی که پروژه های متوسط و کوچک در سریع ترین زمان انجام میگردد، برای هیچ کدام از خدمات زیر 120 میلیون تومان قرارداد ارائه نخواهد شد و در صورت نیاز به قرارداد، تمام هزینه های آن از جمله هزینه ثبت رسمی، دستمزد وکلای هر دو طرف قرارداد و سایر هزینه های مازاد یا احتمالی دیگر به عهده کارفرما یا مشتری خواهد بود. تمام هزینه های گفته شده برای قرارداد قبل از شروع مذاکر پرداخت خواهد شد.
هیچ قرارداد آنلاینی از سمت ما ثبت نخواهد شد و در صورت نیاز به قرارداد رسمی که شامل پرسش قبلی باشد، به صورت کتبی ثبت خواهد شد. زمان ثبت قرارداد با هماهنگی هر دو طرف و محل آن در شهر تهران می باشد.
ما به هیچ عنوان در سایت های واسط کاریابی یا فریلنسری اکانتی نداریم و در این سایت ها هم اکانتی ثبت نخواهیم کرد. تنها آی دی اکانت پشتیبانی و آی دی کانال های تلگرامی ما در سایت pluginyab.ir آورده شده است و سایر آی دی ها به هیچ عنوان به ما ارتباطی ندارند.
ما از نظر دریافت پروژه های غیر زبان فارسی هیچ محدودیتی نداریم. اما به دلیل ماهیت برخی از پروژه ها، از پذیرش “سفارش های مرتبط با محتوا” برای “سایت های غیر فارسی یا انگلیسی” معذوریم.
ما معمولا قیمت ها را در بازه زمانی خیلی زیادی تغییر نمیدهیم. اما یکی از مواردی که روی قیمت دهی تاثیر دارد، حجم کاری ما می باشد. همچنین به دلیل تورم های احتمالی لحظه ای، قیمت های اعلام شده از سمت ما تنها تا 3 روز تغییر نخواهد کرد و در صورت عدم ثبت نهایی پروژه بعد از این مدت، احتمال تغییر قیمت وجود دارد.
تمام زمان هایی که برای انجام پروژه ها از سمت ما اعلام می شود، به صورت روز کاری می باشد. یعنی روز های تعطیل مانند جمعه در آنها محاسبه نشده است.
بله. در صورتی که نیاز به طراحی یک سایت مشابه سایت های دیگر دارید می توانید آدرس آن را ارسال کنید تا مشابه آن سایت را برای شما طراحی کنیم. ممکن است در برخی از ویژگی ها تا حدود 30 درصد عدم تشابه وجود داشته باشد.
در بیشتر مواقع دسترسی هایی برای عملی کردن پروژه نیاز است که این دسترسی ها باید از سمت شما برای ما ارسال شود. در لیست زیر دسترسی های معمول آورده شده است:
- برای تولید محتوا اگر درخواست نوشتن مستقیم متن داخل سایت را ارسال کرده باشید باید دسترسی کاربر با ورود داده را ارسال کنید و در صورتی که درخواست فایل داده باشید هیچ دسترسی نیاز نیست.
- در سایر سفارشات مانند سئو، امنیت، سرعت سایت و هر نوع خدمات دیگر که ارسال کرده اید، در صورت نیاز باید دسترسی پیشخوان وبسایت و دسترسی هاست را نیز ارسال کنید. در صورتی که سایت روی سرور بدون کنترل پنل راه اندازی شده است باید برای سرور های لینوکسی کاربر با دسترسی root یا نزدیک آن و سرور های ویندوزی کاربر با دسترسی ادمین یا نزدیک آن ساخته شود.
- در پروژه های طراحی سایت، در همان ابتدای کار تمام دسترسی های مورد نیاز از سمت ما برای شما ارسال خواهد شد.
بعد از نهایی کردن سفارش، زمان حدودی تحویل پروژه به شما اعلام می شود. همیشه احتمال بیشتر شدن این زمان وجود دارد و در صورت فورس بودن پروژه حتما در سفارش اعلام کنید. در صورتی که در طول انجام پروژه تغییراتی از سمت شما اعلام گردد، زمان آن به زمان نهایی اضافه خواهد شد. در هر پروژه بین 1 تا 10 روز کاری برای تغییرات احتمالی، تست و خطا گیری نیز اضافه می شود.
قطعا. در صورتی که قبلا از خدمات تیم پلاگین یاب استفاده کرده بشید، روی پروژه های جدید تخفیف هایی داده خواهد. در زمان ثبت سفارش های جدید این تخفیف ها از سمت ما به شما اعلام خواهد شد.
بسته به انتخاب کاربر می توان محتوا را مستقیما در سایت وارد کنیم و یا به صورت فایل تحویل دهیم. هر دو مورد از نظر زمان تحویل و هزینه تفاوتی ندارند.
در پروژه های طراحی سایت، هم دامنه و هم هاست در ابتدای کار به نام مشتری ثبت و خریداری خواهد شد و مالک هر دوی آنها مشتری خواد بود.
هر نوع سرویس یا خریدی از سایت های ثالث مانند پنل پیامکی، لایسنس، ماژول، اکستنشن، نماد، درگاه های پرداخت و… به نام مشتری انجام خواهد شد و ما صرفا وظیفه تسهیل در دریافت هر کدام از آنها را به عهده خواهیم گرفت.
در برخی از پروژه ها بسته به نوع آن پشتیبانی هایی داده می شود که در صورت نیاز، در زمان ثبت سفارش اعلام خواهد شد.
بله. بسته به نوع پروژه آموزش هایی به شما داده خواهد شد. مثلا بعد از پروژه های بهینه سازی سرعت آموزش هایی برای جلوگیری از کندی دوباره سایت در آینده به شما داده خواهد شد.
نگهداری و مدیریت سایت به عهده مشتری می باشد. بعد از طراحی سایت آموزش های مورد نیاز برای نگهداری و مدیریت سایت به شما داده خواهد شد. برخی از این موارد در لیست پایین آورده شده است:
- مشاهده و رسیدگی به خرید و سفارشات کاربرانتان.
- اضافه، تغییر و یا حذف محصولات.
- اضافه، تغییر و یا حذف هر نوع نوشته.
- تغییرات جزئی روی قسمت های مورد نیاز.
- و…
این سوال از پرتکرار ترین سوالاتی است که پرسیده می شود. اثر برخی از پروژه مانند افزایش سرعت سایت ملموس است. ولی برخی از پروژه ها ممکن است این گونه نباشند. گرچه ما دارای تخصص فراوان در رابطه با سئو هستیم، اما متاسفانه به دلیل ماهیت این نوع پروژه ها، امکان هیچ گونه تضمینی برای مدت زمان اثر افزایش سئو وجود ندارد.
محتوا گذاری روی سایت به عهده مشتری می باشد. با این حال حدود 10 محصول یا نوشته را ما برای شما روی سایت قرار خواهیم داد تا نمای کلی سایت را مشاهده کنید. ارسال محتوای متنی، قیمت و تصاویر محصول یا نوشته ها به عهده مشتری است.