خدمات سئو داخلی
سئو داخلی که برخی از سئو کاران به آن سئو محتوا نیز می گویند برای افزایش ورودی های سایت بسیار ضروری است.
سئو محتوا چیست؟
سئو محتوا یعنی محتوای نوشته شده در یک صفحه از الگویی پیروی کرده باشد که موتور های جستجوگر به آنها رتبه های بالایی بدهند و در صورت جستجو شدن موضوع در اینترنت، لینک آن محتوا را بالاتر از سایر سایت ها نمایش دهد. در بسیاری از وبسایت ها به سئو محتوا، سئو داخلی نیز گفته می شود.
منظور از محتوا تمام متن ها، تصاویر، ویدئو ها و هر آنچه که در صفحه می باشد است. این صفحه ها می تواند صفحه ای از وبلاگ، محصول، اخبار و هر نوع صفحه ی دیگر باشد. خیلی مهم است که بسته به نوع صفحه، چه اقداماتی برای افزایش سئو انجام گردد تا باعث از دست رفتن مشتری یا بازدیدکننده نشود.
سئو بودن محتوا های سایت اهمیت بسیار بالایی دارد. هر چقدر که یک محصول یا محتوا قوی بوده و اطلاعات غنی داشته باشد ولی سئو خوبی روی آن محتوا انجام نشده باشد، قطعا نمی تواند در موتور های جستجوگر مانند گوگل رتبه بگیرد و به تبع آن ورودی های کمی دریافت خواهد کرد.
اهمیت سئو محتوا در سایت
سئو محتوا یکی از راه های به دست آوردن بازدید کننده برای سایت می باشد. هدف اول هر سایتی این است که بتواند ورودی هایی را برای هدف خود به دست بیاورد. این هدف می تواند فروش محصول، معرفی خدمات و یا هر چیز دیگری باشد. سایتی که ورودی ای نداشته باشد به دلیل هزینه های آن، ارزش نگهداری نیز ندارد. محتوا های سئو شده می تواند این ورودی را برای سایت به دست بیاورد.
سئو داخلی علاوه بر به دست آوردن ورودی از سمت موتور های جستجوگر، یک راه برای بالاتر بردن تعامل با کاربران سایت می باشد. سئو کردن محتوا باعث می شود که یک الگو نمایشی برای بازدیدکننده ساخته شود تا راحت تر بتواند آن صفحه را مرور کند. سئو داخلی بهتر است که روی تمام صفحه های سایت انجام گردد. مهمترین محتوا هایی که باید به سئو آنها رسیدگی شود صفحه های وبلاگ، برگه های سایت، خبر ها و محصولات سایت می باشد.
یک محصولی که سئو شده باشد می تواند اطلاعات غنی را به درستی در اختیار خریدار قرار دهد. این اطلاعات شاید در محتوای غیر سئو شده هم وجود داشته باشد ولی در محتوایی که کار سئو روی آن انجام شده باشد با شکل بهتری به مشتری عرضه خواهد شد.
اهمیت سئو محصولات
سئو محصول یعنی کار هایی که باید روی محتوای محصولات انجام گردد تا گوگل بتواند بهتر آن محصول را درک کند. این کار توسط تغییراتی در متن ها و المان های محصول انجام می گردد و باید طبق یک الگوی خاص انجام گردد. الگو های اشتباه در سئو کردن یک محصول می تواند ضربه ی بدی به آن صفحه وارد کند و باعث از دست رفتن مشتری های آتی شود.
یک محصولی که سئو شده باشد می تواند اطلاعات غنی را به درستی در اختیار خریدار قرار دهد. این اطلاعات شاید در محتوای غیر سئو شده هم وجود داشته باشد ولی در محتوایی که کار سئو روی آن انجام شده باشد با شکل بهتری به مشتری عرضه خواهد شد.
فرایند سئو داخلی
فرایند سئو داخلی شامل تمام کار هایی است که توسط مشتری درخواست می گردد. این فرایند می تواند شما بخش یا کل سایت باشد و این بسته به هدف کارفرما دارد. در ادامه کمی با فرایند سئو محتوا آشنا خواهیم شد.
نحوه درخواست سفارش سئو داخلی
سفارش سئو داخلی هم می تواند روی کل محتوا های سایت انجام گردد هم روی بخشی از محتوای سایت. به عبارتی کارفرما می تواند کل پست های سایت، چند پست انتخابی و یا پست های مربوط به یک دسته بندی خاص را برای سئو کردن محتوا درخواست کند. همچنین برخی از صفحه ها مانند آرشیو ها، صفحه های درباره ما و یا معرفی شرکت و موارد مشابه نیز می تواند برای سئو انتخاب شوند.
سئو داخلی به دلیل یونیک بودن برای خود صفحه، روی صفحه های دیگر تاثیری ندارد. البته در لینک سازی می تواند اعتباری به صفحه های دیگر داده شود که بحث این مورد جای دیگریست. زیرا صفحه دریافت کننده لینک هم باید ارزش سئویی بالایی داشته باشد تا لینک دریافتی نیز روی آن تاثیر بهتری بگذارد.
بررسی سئو داخلی صفحه های سایت
در مرحله بعدی صفحه هایی که از سمت کارفرما برای سئو داخلی درخواست شده اند بررسی می شود تا مشکلات آنها لیست شود. این مشکلات توسط افراد خبره لیست خواهد شد و هیچ موردی که در گذشته تجربه ثابت کرده است که اهمیت بسیار بالایی دارد از قلم نخواهد افتاد.
بررسی سئو محتوا کاری بسیار حساس است و کوچکترین موارد در صورتی که نادیده گرفته شود، می تواند اعتبار صفحه را کمتر کند. البته برخی از موارد هستند که شاید انجام ندادن آنها رتبه صفحه را کم نکند ولی رعایت آنها باعث افزایش رتبه سئو شود. ما تمام تلاش خود را به کار می گیریم تا تمام موارد مهم، حتی کوچک در لیست بررسی قرار بگیرد.
شروع به بالا بردن سئو داخلی
بعد از بررسی و لیست شدن مشکلات سئو داخلی صفحه ها نوبت آن میرسد که ایرادات آن رفع شود. در این راه تمام اقداماتی که نیاز باشد برای بالا بردن سئو محتوا انجام گردد به صورت کامل و با حساسیت بالا شروع می شود. این فرایند بسته به بزرگی و اندازه صفحه ها می تواند زمان های متفاوتی را بگیرد. همچنین آزاد بودن وقت کاری متخصص های مجموعه نیز در زمان تحویل پروژه تاثیر زیادی دارد.
در هر پروژه بالا بردن سئو داخلی سایت ممکن است که بیشتر از یک متخصص کار کند. به عبارتی وقتی که یکی از همکاران متخصص سئو در تیم پلاگین یاب، تمام اقدامات را انجام داد، در انتهای کار یک فرد متخصص دیگر نیز تمام صفحه را بررسی و در صورت دیدن موردی که می تواند ارزش صفحه را بالا ببرد کار هایی را با هماهنگی همکار اول انجام خواهد داد.
خدمات سئو داخلی پلاگین یاب
خدمات سئو داخلی از تخصص های برتری است که سال ها توسط همکاران ما در مجموعه پلاگین یاب انجام شده است. این فرایند نیاز به تخصص و تجربه زیاد دارد. ممکن است که یک فرد دارای تخصص باشد ولی در تمام جنبه های سئو، چیزی که اهمیت بالاتری دارد تجربه کاری است.
ما در تیم پلاگین یاب مفتخر هستیم که سایت های کوچک و بزرگی را از گذشته تا به امروز سئو کرده ایم. یکی از شعار های ما در این راه این است که هیچ تفاوتی بین سایت های کوچک و بزرگ قرار نخواهیم داد. اهمیت انجام کار خوب در سایت های نوپا و کوچک با سایت های قدیمی و بزرگ یکسان است و تمام تلاش ما این است که هر کاری به بهترین نحو ممکن انجام گردد تا زمان و هزینه های مشتری هایمان برای آنها سود آوری داشته باشد.